I regn og slud - Champagne-Walk kom ud!
Lørdag d. 13. juni blive Aarhus By en del mere festlig, da Aarhus Regnbue Idræt for 6. år afholdt Champagne-Walk. Det blev en fantastisk dag med godt selskab, spændende oplevelser og masser af gode samtaler. Selvom vejret ikke viste sig fra sin bedste side, var humøret højt hele vejen rundt 🥳
Udover bobler i alles glas var der også serveret kage, da vi havde to fødselarer med på turen som blev fejret af klubben.
Første stop blev på rådhuset i byrådssalen, hvor vi lagde turen forbi til en snak med Rådmanden for Sundhed og Omsorg samt en repræsentant fra Borgmesterens afdeling. Der blev stillet mange gode og relevante spørgsmål, som blev besvaret både engageret og informativt.
Turen fortsatte derefter i regn og sol gennem byen, hvor flere forbipasserende smilte og dansede med når ARI kom forbi med trækvogne og musik.
Næste stop var Øst for Paradis, hvor PROUD! filmfestival blev præsenteret. Her fik deltagerne inspiration og indsigt i kommende initiativer, inden dagen blev rundet af med en festlig afslutning i SLM Klub, hvor de sidste flasker blev poppet.
Tak til alle deltagernes gode energi, nysgerrighed og engagement. Det er netop jer, der gør sådanne arrangementer til noget særligt.
Vi glæder os allerede til næste gang! 🌈✨
(C) Dustin Klarmann, 2026